T.C.
MERSİN
ADLİ YARGI İLK DERECE MAHKEMESİ
ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI
İ L A N
Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün personel alım ilanı doğrultusunda Mersin Adliyesi ve Mülhakat Erdemli Adliyesi için yapılacak Sözleşmeli Zabıt Kâtibi, Sözleşmeli Mübaşir, Sözleşmeli Koruma ve Güvenlik Görevlisi, Sözleşmeli Hizmetli, Sözleşmeli Aşçı ve Sözleşmeli İşaret Dili ve Tercümanı ünvanlarında sınav izni verilmiştir.
Sözlü sınavlar neticesinde Komisyonumuzca oluşturulan nihai başarı sonuçları yayınlanmıştır.
Sınav sonucunda başarılı olan adayların 15 gün içerisinde aşağıda belirtilen belgeleri Mersin Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonumuza elden veya bulunduğu merkezde varsa Adalet Komisyonu aracılığıyla, Adalet Komisyonu bulunmayan merkezlerde ise Cumhuriyet Başsavcılıkları aracılığı ile masrafları taraflarınca karşılanarak posta yoluyla ulaştırmaları gerekmekte olup, postadaki gecikmeler ve diğer sebeplerle bu tarihten sonra başvuranlar ile eksik belge ibraz edenlerin yerleştirmeleri yapılmayacaktır.
KORUMA VE GÜVENLİK GÖREVLİSİ SINAVINDA BAŞARILI OLAN ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER:
1- Son öğrenim durumunu gösteren belge (Diploma) Komisyon Başkanlığı ya da ilgili öğretim kurumunca onaylı örneği.
-Başvuru sürecinde e-devlet sisteminden öğrenci belgesi ile başvurusunu tamamlayan adayların mezuniyet belgesini (fotokopisi ile birlikte) Başkanlığımıza sunması gerekmektedir. (Mezuniyet belgeleri E-devlet üzerinden alınabilir.)
2- Son 6 ay içinde çekilmiş 2 adet biometrik vesikalık fotoğraf, (Fotoğrafların Devlet Memurları Kılık ve Kıyafet Yönetmeliğine uygun olması gerekmektedir)
3- 2022 yılı KPSS sınav sonucu belgesi çıktısı
4- Erkek adaylar için Askerlik Şubesinden alınmış askerlik durum belgesi
5- Adlî sicil ve arşiv sicil kaydı (Bayanlar için evlilik ve boşanma durumunda, evlilik ve kızlık soyadlarında, ad ve soyadı değişikliği durumunda eski ve yeni ad ve soyadlarında ayrı ayrı gösterir şekilde adli sicil kaydı, nüfus kayıt örneği)
6- Nüfus Kayıt Örneği (Bayanlar için evlilik ve boşanma durumunda, evlilik ve kızlık soyadlarında, ad ve soyadı değişikliği durumunda eski ve yeni ad ve soyadlarında ayrı ayrı gösterir şekilde nüfus kayıt örneği)
7- Mal bildirim formu. TIKLAYINIZ.
8- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu TIKLAYINIZ. (Formun “UYARI” bölümünde belirtilen hususlara uygun olarak 2 adet hazırlanması, BİLGİSAYAR İLE DOLDURULMASI, fotoğraf yapıştırılması, ilgili bölümün mavi kalem kullanılarak ıslak imza ile imzalanması ve belirtilen form dışında başka form kullanılmaması, irtibat bilgileri kısmına cep telefonu bilgisinin de eklenmesi gerekmektedir)
9- Özel Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartı (Komisyon Başkanlığı ya da ilgili kurumunca onaylı örneği)
10- Koruma ve Güvenlik Görevlisi için aşağıdaki hususları kapsayacak şekilde tam teşekküllü Devlet Hastanesinden alınacak “KORUMA VE GÜVENLİK GÖREVLİSİ OLUR” ibareli Sağlık Kurulu Raporu
a) Psikiyatri: Psikiyatrik bir hastalık veya kişilik bozukluğu (Psikopati); alkol ve uyuşturucu bağımlılığı olmamak,
b) Nöroloji: Koruma ve güvenlik hizmetini yerine getirmesine engel teşkil edebilecek nörolojik rahatsızlığı olmamak,
c) Göz: Körlük veya gece körlüğü olmamak,
ç) Kulak Burun Boğaz (KBB): Koruma ve güvenlik hizmetini yapmasına engel teşkil edebilecek işitme kaybı olmamak,”
11- Eş durum beyanı TIKLAYINIZ (Medeni durumu bekâr olan adayların da doldurması gerekmektedir.)
12- Başka kurum ve kuruluşlara karşı mecburî hizmetle yükümlü bulunup/bulunmadığına dair yazılı beyan TIKLAYINIZ. (Mecburi hizmet yükümlülüğü bulunan adayların görev yeri ve unvan bilgileri eksiksiz doldurulacaktır.)
13- Tercih Formu TIKLAYINIZ.
“Sınav sonucunun ilanından itibaren kanuni bir mazereti olmaksızın 15 gün içerisinde istenilen belgeleri teslim etmeyen ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atama işlemleri iptal edilecek ve yerlerine yedek adayların yerleştirme işlemi yapılacaktır. ”
BU İLAN TEBLİĞ NİTELİĞİNDE OLUP, ADAYLARA AYRICA TEBLİGAT YAPILMAYACAKTIR. 30.09.2023